двадесетом веку

5:21 AM Alex Writer 0 Comments

У двадесетом веку реклама није била новост, али свакако је било време свог врхунца и револуције. Једноставне идеје и софистицирани слогани омогућили су брендовима да много продају. Представљамо вам три рекламне кампање које не само да су "функционисале", већ и





1). Бренд: Цоца-Цола

Компанија: "Пауза која се освежава", 1929

Агенција: ДАрци & Цо

Цоца-Цола се почела оглашавати 1886. године, али тек у 1910-има, када је рекламну кампању марке покренуо млади и предузетни Американац Вилл Дарци, популарност пића почела је добијати на значају. Бренд се допао националној свести, показујући на рекламним плакатима једноставне момке из свакодневног живота, бејзбол играче и само атрактивне девојке обучене на најновији начин. До 1920-их, Цоца-Цола је постала буквално национално пиће у Америци, и сви су је пили.

0 comments: